November 5, 2013

EVLA


Evla je pre mňa neobyčajná fotografka
v jej tvorbe sa premieta celý jej životný osud i postoje
netvorí hity
príjeme stráca a nepokojne objavuje
niekedy to je aj naopak
kúzelné je to tak
nikdy som nemala potrebu niečo fotografiou vyjadrovať, lenže len rozprávky končia v polovici príbehu. môj život je veľmi pestrý, plný nečakaných udalostí a keď človek cíti v sebe pretlak emócií, nejakým spôsobom to musí dostať von. pre mňa to je fotografovanie ako sa vysporiadať so zložitými situáciami. stal sa zo mňa introvert a fotografia je pre mňa prostriedkom na vyjadrenie svojho vnútra
a to že mám špecifický štýl? nikdy som nechcela fotografovať tak, ako ostatní. nemám potrebu opakovať to, čo iný zvláda lepšie. len by som plytvala časom a prostriedkami
Evla fotografuje seba, nahú
snažím sa, aby v mojich fotografiách boli emócie a príbehy a tie prežívame všetci veľmi podobné nezávisle na tom, čo nosíme na sebe. šaty určujú dobu, spoločenský status a ekonomické zázemie, ale lásku, túžbu, vášeň a smútok, zlosť či sklamanie prežívame všetci 
fotografia nepotrebuje slová
ja Evlu vidím, páči sa mi


















































© EVA VLAŠIČOVÁ
VAJNORY